Veelgestelde vragen
Levering
Levertijd
Wij streven er naar jouw bestelling binnen drie dagen na het plaatsen van je bestelling te versturen. Rondom feestdagen kan het zijn dat de levertijd wat langer 1-2 dagen langer.
Verzendkosten
Voor een bestelling vanaf €25,- rekenen wij geen verzendkosten. Onder de €25,- rekenen wij de volgende verzendkosten: binnen Nederland €2,95 en naar België €4,95.
Bestelling niet ontvangen
Heb je een product besteld en heb je na 3 werkdagen (4-5 werkdagen rondom feestdagen) nog niks ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice
Probleem met bestelling
Wanneer je product is beschadigd of je hebt het verkeerde product ontvangen, kun je dit binnen zeven dagen na ontvangst bij de uitgever F&L Media melden. Dit kan via +31 (0)24 2027 820 of via klantenservice@fnl.nl onder vermelding van je naam, postcode en huisnummer. We streven ernaar je vraag binnen 2 werkdagen te beantwoorden.
Bezorgen buitenland
’Wij leveren standaard in Nederland en België.
Als je iets wilt bestellen vanuit een ander land in Europa voor Filosofie Magazine, Historisch Nieuwsblad of Maarten!, dan kan je contact opnemen met klantenservice@fnl.nl. Wij zullen dan een persoonlijke factuur voor je opstellen met daarin de specifieke verzendkosten voor jouw order en bestemming. Voor alle andere merken is dit helaas niet mogelijk
Bestellen
Hoe kan ik makkelijk alles vinden van een bepaald merk?
F&L Media geeft diverse bladen uit. Alle merken vindt je terug onder het Alle merken menu bovenaan de homepage van de webshop. Je kunt ook gebruik maken van de zoekfunctie rechts bovenaan iedere pagina.
Bestelling plaatsen
Bestellen bij de Magazineshop van F&L Media is heel eenvoudig. Klik bij de artikelen die je wilt bestellen op 'Snel toevoegen' of op de 'Bestellen' knop. De gekozen artikelen verschijnen
rechts in beeld in je winkelwagentje. Als je alle artikelen die je wilt bestellen in je winkelwagentje hebt geplaatst klik je op de knop 'Afrekenen'. In drie overzichtelijke stappen doorloop je nu het bestelproces.
Account aanmaken
Het is momenteel niet mogelijk om een account aan te maken voor de
Magazine Shop. Je hebt geen account nodig om een bestelling te plaatsen.
Betalen
Betaalmogelijkheden
Wil je iets bestellen in de MagazineShop van F&L Media? Je kunt dan kiezen uit de volgende betaalmethoden:
iDEAL
Als je iDEAL als betaalmethode kiest en de Nederlandse bank
selecteert waar je jouw bankzaken online regelt, dan kom je direct bij
het internetbankieren van je bank. De relevante gegevens van je aankoop zijn al ingevuld, je hoeft de betaling slechts goed te keuren. Vervolgens ontvang je een bevestiging van je bank en keer je terug naar de webwinkel. Je ontvangt van F&L Media bovendien per mail een
bevestiging van je bestelling.
Bancontact
Bancontact is voor onze klanten met een Belgische bank. Deze
betaalmethode gebruik je om op een veilige manier online te bankieren. De relevante gegevens van je aankoop zijn al ingevuld, je hoeft de betaling slechts goed te keuren. Vervolgens ontvang je een bevestiging van je bank en keer je terug naar de webwinkel. Je ontvangt van F&L
Media bovendien per mail een bevestiging van jouw bestelling.
PayPal
Deze betaalmethode kun je gebruiken als je een account hebt bij PayPal. Het is een veilige manier om direct online te betalen zonder de drempels van bijvoorbeeld een Random reader.
Creditcard
Met een creditcard van American Express, Mastercard of VISA kan je bij ons snel en veilig online shoppen en achteraf betalen. Het bedrag wordt gereserveerd en afgeschreven nadat het artikel is
verzonden. Om je gegevens te beschermen worden deze gecodeerd verstuurd
via SSL-servers.
Betaling mislukt of geweigerd
iDeal of Bancontact betaling mislukt
Het kan gebeuren dat je iDEAL of Bancontact betaling mislukt. Controleer dan eerst of er geld is afgeschreven van je rekening. Als dit niet het geval is probeer dan om je bestelling opnieuw te plaatsen.
Als er wel geld is afgeschreven van je rekening en je hebt na een paar uur nog geen bevestiging van de MagazineShop gehad, neem dan contact op met de klantenservice.
Controleer voor de
zekerheid ook of de bevestigingsmail niet bij je spam of ongewenste mail is terecht gekomen.
Creditcard geweigerd
Controleer altijd eerst of je alle informatie correct hebt ingevoerd of dat er geen storing is bij de creditcardverstrekker.
Als je creditcard wordt geweigerd zal er ook niks worden afgeschreven.
Kortingscode
Als je een kortingscode hebt ontvangen via een van onze partners of via onze nieuwsbrieven kun je deze invoeren in je winkelwagentje of bij het afrekenen.
Winkelwagentje
Klik op het winkelwagentje rechtsboven in je scherm en daarna op de kortingscode knop onderaan. Voer dan de kortingscode in.
Checkout
Als je klaar bent om je bestelling te plaatsen kun je bij het invullen van je adresgegevens en je betaalinformatie aan de rechterkant van je scherm een kortingscode invoeren in het kortingscode veld.
Op mobiel verschijnt het kortingscodeveld in de laatste stap van het afrekenproces als je de betaalmethode kiest.
Productaanbod
Verschijningsdata
Op de verschijningsdata pagina kun je precies terugvinden wanneer de nieuwe uitgaven van onze bladen in de winkel liggen.